Klacht: Kapotte telefoon

op 19 juni 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Samsung
Ik heb hier een 2 klachten voor jullie en ik hoop dat jullie er wat mee gaan doen
Ik heb nou een jaar een Samsung galaxy s6 met een abonoment van Tele2
Opeens deed mijn WiFi het niet meer waardoor mijn 4g binnen 5dagen al op was (1,5gb) toen ik de WiFi icoon aantikte liep mijn telefoon vast en daarna ging die de hele tijd aan en uit ik heb hem daarna opgestuurd via Samsung en zeiden ze dat het via DRMOBILE ging maar stond dus op mijn papiertje toen mijn telefoon terug was DYNAFIX ik lees daar over vele slechte resenties
Ze DENKEN namelijk dat mijn telefoon vochtschade heeft en hebben ze de telefoon weer terug gestuurd maar ik heb mijn telefoon nooit bij water in de buurt gehad en niet in de regen of de douche mee ingenomen wat ik dus raar vind is dat ze denken en niet zeker weten
Ik vind dit heel jammer dat zo Samsung is ik had wel beter verwacht
Ik had eerst iPhone maar door jullie reclame was ik overgestapt op Samsung
Dus ik heb er hoge verwachtingen van
Ik hoop nog van jullie te horen

Met vriendelijke groet
Jeffrey

Gewenste Oplossing:

Goede telefoon Voorderest

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffreyprommem17