Klacht: Kapotte stofzuiger

op 15 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 19 januari dit jaar een Miele stofzuiger gekocht bij BCC in Beek. Hierbij ook nog een extra garantie gekocht (volgens de medewerker is dan alles verzekerd) stofzuigerzakken en filters. De totaalprijs was € 220,44
Op 30.07 tijdens het stofzuigen deed deze het niet meer. We zijn terug gegaan naar de winkel in Beek, zij hebben hem opgestuurd naar het hoofdkantoor. Blijkbaar hebben zij ons begin augustus een email gestuurd dat reparatie € 138,- kost, deze email hebben wij nooit ontvangen. 9 september maar zelf cotact opgenomen met BCC Beek en zij vertellen mij dat met onze stofzuiger bouwpuin is opgezogen. Wij vinden dit zeer vreemd, omdat wij geen verbouwing hebben gehad. Blijkbaar hebben wij ook niets aan de extra aangekochte garantie. Bewijzen dat er bouwpuin in zit doen ze tot op heden ook niet.

Een nieuwe stofzuiger of het bedrag van stofzuiger + verzekering terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 22 september 2016 om 10:32 geantwoord

Beste mevrouw Van Haen,

Vervelend dat het zo loopt. Ik heb van BCC beek begrepen dat het apparaat opnieuw onderzocht c.q. gerepareerd wordt door de reparatie-service om zodoende een beeld te krijgen van wat er precies aan de hand is.

Marlies
Medewerker Customer Care