Klacht: kapotte stofzuiger

op 19 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb 6 weken geleden mijn stofzuiger terug gebracht omdat hij het niet meer deed na aandringen hebben ze hem terug ingenomen en op gestuurd.(dacht ik) Na 6 weken vond ik het wel welletjes en besloot te vragen waar hij bleef…..Mevr wist het niet dus heb ik het hoofdkantoor/klantenservice van blokker gebeld (waar ik netjes geholpen ben) In eerste instantie moest ik het met mevr oplossen van de winkel maar werd gelijk bedreigd dat als ik het hoofdkantoor in zou schakelen ik er wel achter zou komen en vervolgens gooide ze de hoorn er op……ik bel klantenservice terug waar naar hun contact zoeken met mevr…en mevr zegt doodleuk ja die mevr van de stofzuiger heeft bordeline dus die reageerd altijd zo!!! Nou ten eerst heb ik dat niet en vind dat vrij associaal om zoiets te gebruiken!!! Zo behandel je klanten niet denk ik?? Nu heb ik net weer contact met klantenservice gehad en wat blijkt mijn stofzuiger is ineens gevonden….Alleen nu moet er nog 4!!!! weken op wachten voordat hij gemaakt is!! Dit komt omdat mevr mijn stofzuiger eerst niet op gestuurd had en nu ik het hoofdkantoor ingeschakkeld heeft ze t dus wel gedaan!! Ik ben verschrikkelijk boos en zal dan ook NOOIT meer iets in die winkel halen! Ik ben jammer genoeg niet de enige klant die ze zo behandeld heeft ..als je over deze winkel praat zeggen er veel mensen nou daar ga ik niet meer naartoe!! Jammer maar ze breekt heel de goede naam van blokker af!

Ik zou graag een tegemoetkoming zien voor al die weken dat ik dus op mijn stofzuiger moet wachten! (maar niet uit deze winkel aangezien ik daar een stap meer binnen zet!!) Ik heb van haar een leen stofzuiger gekregen die ik bewust niet gebruik omdat ik bang ben dat als deze kapot mocht gaan ik alsnog een nieuwe kan betalen terwijl mijn stofzuiger nog in de garantie valt!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:42 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De situatie die u omschrijft is buitengewoon vervelend. Helaas kan ik u hier niet bij helpen. De winkel waar u bent geweest is geen Blokker winkel. Wij hebben geen vestiging in Dinteloord. Deze is er ook nooit geweest. Om deze reden kan ik hierin niets voor u betekenen.
Na enig uitzoekwerk bleek wel dat de winkel goederen afneemt bij de groothandel van de Blokker Holding. Dit bedrijf heet Elektroblok. Ik heb dan ook contact met hen opgenomen. Zij hebben aangegeven voor u te willen bemiddelen. Degene die dit voor u kan dan is echter niet aanwezig tot 5 september. Na deze datum wordt er door hen contact met u opgenomen. Mocht u verder nog vragen en of opmerkingen hebben dan raad ik u aan om dit bij Elektroblok neer te leggen. Contactgegevens van hen vindt u hier: http://sites.blokker.nl/elektroblok/meerweten_nl.htm

Saskia
Blokker webcare