Klacht: Kapotte schoenen

Denisewil op 06 april 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Beste, in januari 2020 heb ik nieuwe schoenen dr. Martens aangeschaft waar ik in eerste instantie super blij mee was. Toen ik deze in September weer eens wou aantrekken met het mindere weer kwam ik er helaas achter dat de laklaag loslaat. Hier heb ik een klacht van gemaakt en Wehkamp kwam mij tegemoet met een magere korting waar ik de schoenen van zou kunnen laten repareren. Door de corona lockdown was dit er niet meer echt van gekomen, onlangs toch naar een schoenmaker geweest en die gaf aan dat dit niet te repareren valt. Zojuist contact gehad met dr. martens zelf en ook hun geven aan dat de laklaag niet te repareren is.

Ik heb jullie telefonisch gecontacteerd en hier werd aangegeven dat ik geen recht op garantie heb omdat de (blijkbaar) 12 maanden zijn verstreken. Ik vind dit niet netjes, heb tijdig aangegeven een probleem te ervaren wat achteraf niet te repareren valt. Graag zie ik een passende oplossing, de schoenen zijn bijna niet gedragen door deze fout. Collega heeft in eerder contact ook aangegeven dat er ten alle tijden nog geretrouneerd kan worden en nu geeft de telefonische mederwerkster anders aan.

Ik ben tevreden met een vervangend product of volledige retournering van het bedrag zodat ik de schoenen bij dr. martens zelf kan bestellen waar ze aangeven anders met dit soort situaties om te gaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Ik begrijp dat u niet tevreden bent met onze service, uiteraard sorry daarvoor. Graag pak ik de juiste gegevens erbij en kijk ik wat ik voor u kan betekenen. Vriendelijk wil ik u vragen om uw klantgegevens geboortedatum en een korte omschrijving of link van de klacht te mailen naar: [email protected] Zodra wij de e-mail hebben ontvangen, zullen wij dit zo snel mogelijk oppakken. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:39 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Denisewil