Klacht: kapotte scharnieren

op 03 mei 2016 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Vandaag gebeld met en melding over kapotte scharnier, heel lang discussie met mevrouw WI die afspraak maken voor een monteur die bij ons moet komen vandaag is 3 mei maar monteur pas komen op 13 mei vind ik belachelijk dat je moet zo lang wachten maar wij zijn 12 mei met vakantie dus volgens mevrouw van de planning wordt 1-6- 1016. Heel moeizaam gesprek mevrouw gelofte Me niet wat op mij garantiecertificaat staat heel wervelende gesprek.in mijn ogen zien ik dat moet netjes geregeld worden binnen hoogheid een week wij hebben veel meer aparte van atag als moet op die manier dan ziftten wij zeer slecht.

Als binnen een week opgelost is.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

Reactie van de melder van de klacht gerdjan@planet.nl

8 maanden geleden - in aanvulling op de klacht die mijn vriendin geplaatst heeft wil ik nog verduidelijken dat wij 4 apparaten van ATAG hebben welke wij in 2011 geregistreerd hebben. Ik heb daar een bewijs van middels een garantiecertificaat welke recht geeft op 8 jaar garantie! Het simpele feit dat ATAG dit niet in haar systemen heeft staan zegt alleen maar iets over de kwaliteit van de ATAG organisatie.....immers ik heb toch het garantiebewijs en deze heb ik toch zeker zelf niet gemaakt?!!!!!! Het is ongelofelijk dat we daar zo zware discussie over moeten voeren en dat als ik er over heen bel, precies dezelfde discussie ontstaat. Wij worden dus voor leugenaar uitgemaakt! Ongelofelijk zo behandelt men een goede klant niet.....en dan zouden we voor registratie van de apparaten ook nog eens 40 euro moeten betalen terwijl ze dus allang geregistreerd zijn echter blijkbaar kloppen de automatiseringssystemen van ATAG niet..... Als aanvullende klacht wil ik hier nog aan toevoegen dat dit de kapotte scharnier nu de 2e in anderhalf jaar tijd is terwijl wij heel normaal en rustig met onze apparatuur omgaan....wij hebben ook geen (kleine) kinderen of zo dus e.e.a. zou niet zo snel zo makkelijk kapot mogen gaan....nu moeten wij wederom voorrijkosten ad circa 65 euro betalen dus nu al 2 maal waar wij van een gerenomeerd merk als ATAG toch beter zouden verwachten....krijgen we dit over anderhalf jaar nu weer? Ik vind dit geen reclame voor ATAG en vindt excuses op zijn plaats en hoop op een goede oplossing want anders zal ik toch echt antireclame voor ATAG moeten maken....

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerdjan@planet.nl