Klacht: Kapotte producten geleverd

op 28 januari 2018 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

2 weken geleden naar Hornbach Nieuwegein geweest om 9 plafondplaten te kopen. Echter waren ze in de winkel allemaal kapot. Omdat er redelijk wat haast met de verbouwing is leek het mij een slim idee om de platen online te bestellen en dan maar de kosten van €39,95 voor het bezorgen te betalen. Ik was er dan immers zeker van dat de platen niet kapot zouden zijn, omdat ze rechtstreeks van de leverancier / magazijn komen, toch???

De bestelling zou geleverd worden op dinsdag of woensdag.
We werden echter op woensdag gebeld door Van Spreuvel (transportbedrijf) dat ze dat niet gingen redden en of ze donderdag konden leveren.
Wij hadden daar alle begrip voor en zeiden dat het goed was. We hadden toch nog wat ruimte omdat de platen op vrijdag gelegd zouden worden door de (ingehuurde) vakman.

Op donderdag kwamen de platen.
Van de 9 platen die zijn geleverd, waren er 7 (!) kapot!
Wij direct bellen met de klantenservice.
Om een heel lang verhaal kort te maken kwam het er op neer dat ze geen oplossing voor me hadden zodat ik de platen nog op vrijdag zou hebben.
Het was immers mijn probleem dat ik mensen had ingehuurd om de platen te laten leggen.
Toen in hun erop attendeerde dat de levering al 1 a 2 dagen te laat was en wij daar coulant in waren + dat het hun probleem is dat ze kapotte rommel leveren werd alles in de wind geslagen.

Nu heb ik de vakman af moeten bellen die uiteraard absoluut niet blij was. Ik zit hier met 7 kapotte platen in mijn gang te kijken, want Joost mag weten wanneer de hele platen geleverd worden.

En hoe het opgelost / gecompenseerd word? Ik heb geen idee…

Voor mij een dikke duim omlaag voor de Hornbach!!!

Ik zou tevreden zijn geweest als ze "gewoon" een koerier hadden ingehuurd om de platen op tijd om te wisselen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 20 februari 2018 om 09:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Michelvanderstelt