Klacht: Kapotte PlayStation 4

op 02 juni 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Beste,

Ik heb een klacht over mijn PlayStation 4. Ik heb deze nieuw aangekocht op 08/10/2014.
Na acht maanden had deze het al begeven. Toen ik hem aanzette kreeg ik beeld in verschillende kleuren (rood,geel en blauw). Heb hem toen teruggebracht na Bart Smit, en drie weken later kreeg ik een revisie terug.
Nu zijn we weer ongeveer acht maanden verder en heb ik terug hetzelfde probleem. Ik bel naar Sony en hun uitleg was dat je op een revisie drie maand garantie hebt. En als ik hem wil laten vermaken het 150 euro is.

Dit is toch absurt. Ik heb mijn hele leven lang PlayStations gehad, allemaal heb ik ze gehad tot er een nieuwe uitkwam en nu met de ps4 heb ik er twee in een jaar en half tijd.
Dit is toch iets wat niet kan en klopt, toch.

Mijn vraag is hoe we dit probleem kunnen oplossen want ik ben niet akkoord met deze 150 euro.

Vriendelijke groeten
Dewyse Maxim

Verstuurd vanaf mijn iPad

Twee PlayStations kapot in jaar en half vind ik niet kunnen. Het gaat om een probleem in de PlayStation zelf, (fabricage fout)
Daarom ben ik pas tevreden als ze hem gewoon vermaken. Ik vraag geen nieuwe of revisie, gewoon dat ze deze fout oplossen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maximdewyse