Klacht: kapotte philips tv en ondanks coulance regeling 100 euro armer

op 27 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

twee jr geleden bij mediamarkt philips tv 49pus7909/12 gekocht voor 849 euro. Van het begin al veel problemen mee gehad en iedere keer verwees mediamarkt mij naar philips die een eigen service hierin heeft. elke keer of updaten of stekker eruit of ziggo bellen en ga zo maar door. Na twee jr komt men tot de conclusie dat het moederbord maar eens vervangen moet worden. Ondanks de coulance regeling van philips ben ik toch 100 euro kwijt. Ik mag toch zeker verwachten dat dit na 2 jr (misschien al wel veel eerder) niet kapot is. ik vind dat mij een ondeugdelijk apparaat is verkocht alwaar ik nauwelijks plezier van heb gehad. Veel ellende en veel geld aan bellen en stress kwijt . Wordt het iet eens tijd dat en mediamarkt als verkopende partij en philips de nederlandse maker van dit product hun verantwoording hierin neemt en mij schadeloos hierin stelt en mij ook eindelijk eens normaal tv kijken gunt??

Kosteloos stellen en een deugdelijk apparaat
eindelijk rustig tv kijken?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thilly1964