Klacht: Kapotte levering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 april een bestelling geplaatst van 2 dr brown flessen van glas. Na levering bleek 1 glas van binnen gescheurt te zijn! Meerdere keren een email gestuurd om tot een oplossing te komen maar er word gewoon niet op gereageerd, wederom 6 dagen geleden een mail gestuurd dat ik hoop dat we er aan uit komen maar tot dat ik reactie krijg en we er samen aan uit komen ik de factuur ook nog niet betaal maar verneem echter nog steeds geen reactie terug en ben er nu al 3 weken mee bezig,

Gewenste Oplossing:

Wanneer er gereageerd word zodat we tot een oplossing komen, ik ga niet betalen voor iets wat kapot is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Babystock.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Babystock.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PriscillavdS