Klacht: Kapotte koelkast

op 08 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

3 jaar geleden een samsung koelkast gekocht. Deze doet sinds 2 dagen niks meer dus moet gemaakt worden. Buiten t feit dat ik er vanuit mag gaan als we een nieuwe koelkast aanschaffen deze wel langer mee gaat als 3 jaar ook nog eens een erg slechte service. Word niet gecommuniceerd op de manier die aangegeven is( mijn man word gebeld terwijl die voor zaken in het buitenland is en ze weigeren bij samsung mij te bellen terwijl dit duidelijk is aangegeven) en daarbij komen ze als t goed is volgende week pas. Dit betekend dus meer als een week geen koelkast en vriezer. Maar wel al 90 euro vragen om te komen en nee dan is er nog niks gedaan. Erg slecht voor zo’n groot bedrijf. Voor ons geen samsung meer!

Als er een monteur komt (en niet na meer als een week) en het op een normale manier opgelost kan worden en ze bij samsung niet mijn man maar mij benaderen!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mira1990