Mijn Klacht:
Geachte medewerker, Op 26 april kocht ik in het filiaal in Baarn aan de Eemnesserweg Dark Chocolate Sea Salt cookies. Op de weg naar huis nergens tegenaan gebotst. Ook niet tegen de deurpost bij binnenkomst. echter bij het openen van het pakje de volgende dag bleek alles tot gruis. Het waren niet zomaar enkele breuken, maar de koekjes waren vergaan tot hele kleine stukjes (als het personeel er mee getafeltennist had, bij wijze van spreken)
Hierbij stuur ik u ook een foto
.UsershannekesevinkDesktopKapotte koekjes 2019.HEIC
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als u mijn klacht serieus neemt , het uitzoekt en voorkomt dat dit nogmaals gebeuren kan.
vriendelijke groeten Hanneke Sevink
06-22630641

