Klacht: Kapotte kast geleverd

op 01 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Een week geleden online een kast besteld bij ikea. Afgelopen woensdag is deze kast geleverd, absoluut niet naar behoren. De bezorger van postaal heeft de kast gewoon op de grond gesmeten, en was al vertrokken voor ik naar beneden kon komen (ondanks dat er op de mail stond dat er een handtekening vereist was). Vandaag wil ik de kast in elkaar zetten en bij het opendoen van de dozen zie ik dat de kast helemaal gebarsten is. Deze is dus helemaal kapot. Bij telefonisch contact opnemen met ikea was de contactpersoon van ikea zeer onvriendelijk. Ik vroeg naar een oplossing en het enige dat hij kon doen was een retour. Maar dit betekent dat ik de kast moet binnen doen op een kariboe-punt. Ik heb een online bestelling geplaatst bij ikea omdat ik geen vervoer heb. Ik heb dus ook geen vervoer om de kast naar een kariboo punt te doen. Ik kan dus niet retourneren en zit met een kapotte kast waar ik niets mee kan doen.

Ik zou graag een nieuwe kast willen, het retourneren daar moet ikea maar een oplossing voor zoeken. Als er echt geen andere oplossing is zou ik graag mijn geld terug krijgen. Want nu zit ik hier met een kapotte kast dat ik heel jammer vindt waar ik niets mee kan doen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jo15