Klacht: Kapotte gsm geleverd en 2x niet hersteld

op 21 maart 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb midden vorig jaar een gsm bij Coolblue gekocht die nooit gewerkt heeft. Hij viel steeds uit, kort na het opstarten (soms lukt het niet eens om op te starten, op andere momenten werkt hij max 10 min). We hebben deze al twee keer binnengebracht, de batterij werd zogezegd vervangen ed, maar de gsm werkt nog steeds niet. Hiervoor zijn we steeds speciaal naar de winkel gereden. De tweede maal, dus na de levering van een kapotte gsm + de zogenaamde herstelling die er geen was, wilden we ons geld terug, maar dit kon niet. We moesten deze weer laten ‘herstellen’, maar ook nu werkt deze niet. We zijn ondertussen verhuisd naar Australië (we hadden de gsm net voor vertrek opgehaald bij Coolblue, na de 2e herstelling, en enkel even getest). De ‘oplossing’ van Coolblue is nu om de gsm, op onze kosten, te verzenden naar België, en dan na herstelling deze, terug op onze kosten, terug te verzenden naar Australië. Wederom zonder enige garantie op een correcte herstelling..

Geld terug

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

6 maanden geleden - Beste mevrouw Van Dievoort, Wij vinden het ontzettend vervelend dat uw gsm niet is gerepareerd na de eerste reparatie. Uiteraard hoort u het toestel gerepareerd te ontvangen tenzij het toestel een dieper liggend probleem heeft waardoor het niet in 1 x is op te lossen. Gezien u bent verhuisd naar Australië maakt dit het retourneren van het toestel net iets ingewikkeld. Wij willen graag met u meekijken naar de mogelijke oplossingen en navragen of het alsnog mogelijk is om het aankoopbedrag te ontvangen. Helaas zien wij geen bestelling staan op uw naam. Bent u in de gelegenheid om het ordernummer of een postcode en huisnummer met een korte toelichting te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het daar verder op via e-mail. Groeten, Coolblue.

Alle klachten die gemeld zijn door lynn van dievoort