Klacht: kapotte gasmeter

op 08 februari 2018 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

verhuisdag meters opnemen blijkt gasmeter kapot te zijn Geen eindafrekening mogelijk bij Eneco. Stedin repareert meter pas als er een nieuwe contract is ,maar de nieuwe bewoners kunnen geen gas stand doorgeven dus geen contract, geen reparatie?????
Ondertussen betaal ik voor het verbruik.
En ik lees dat geschatte eindrekeningen altijd hoger zijn.
Gebeld,gemaild,gechat, STEDIN doen niets.

Gewenste Oplossing:

METER VERVANGEN of NAGEKEKKEN wordt en STEDIN zijn verantwoordelijkheid neemt.
Klant kan toch niets doen aan slechte /kapotte zogenaamde slimme meters.

IK GA NAAR KASSA RADAR en win juridische info in.
Ik ben niet de enige met dit probleem ,dus kijk nogeens naar jullie werkwijze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stedin

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stedin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door werkvanmaken