Klacht: kapotte compressor

op 17 juli 2012 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Ik heb gisteren 16-7-2012 een compressor gekocht bij van cranenbroek in dongen,na een half uur wachten bij het afhaal magazijn moest er eerst olie uit gehaald worden die er te veel in zou zitten dus zijn ze er aan het sleutelen geweest,toen moest ik naart het volgende magazijn om een tuin kussen box op te halen,daar gekomen bleek de verkeerde klaar te staan die dus +/- 20 euro duurder was maaar ik had een andere besteld en wilde dus niet bij betalen,thuis aangekomen zag ik dat er een haakse koppeling afgebroken was van de compressor,deze morgen om 9.30 uur thuis vertrokken om tetug te gaan naar de winkel,naar de technische dienst daar werd mij verteld dat hij daar gisteren onbeschadigd weg is gegaan,ze zouden hem wel op kunnen sturen op mijn kosten
ik moet 40 km enkele reis rijden om bij de winkel te komen dus ik heb hem ongerepareerd mee terug genomen,en heb koppelingen bij de doehetzelf markt gehaald en de koppeling er uit geboord en zelf gerepareerd

ik heb iets gekocht waar ik niets mee kan,moe 80 km rijden en er word zo weg gestuurd,zonder oplossing,de kosten van de kilometers en de koppelingen +/- 7 euro zijn voor mij

Alle klachten die gemeld zijn door john versteeg 007