Klacht: kapotte camera geconstateerd net na de 8 dagen garantie

op 28 december 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 11-12-2017 een vervroegde contractverlenging met iphone g 8 gedaan bij T Mobile.
Op 14-12 heb ik deze Iphone 8 ontvangen.
Op kerstavond kom ik er achter dat de camera aan de achterkant + zaklamp het niet doet.
Omdat de kerst er tussen zat kon ik 27-12 pas contact opnemen met T Mobile klantenservice, deze stuurde mij naar de winkel. In de winkel werd meteen gezegd dat ze niks kunnen doen behalve reparatie. En dat het belachelijk was dat de T Mobile klantenservice mij naar de winkel heeft gestuurd.
Daar gaat mijn klacht dan ook over ik vind het schandalig dat T Mobile zo star is.T mobile heeft een garantie dat als binnen de 8 dagen iets met de telefoon is ze de telefoon omruilen. Ik constateer de gebreken op de 11e dag. Dus 3 dagen later. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze niet enige vorm van coulance hebben.Ik ben al jaren klant van t mobile. Ik heb me altijd netjes aan mijn betaalverplichtingen gehouden daarnaast ben ik geen jong meisje/ of jongen meer die de hele dag foto’s maken en heb het dus echt niet eerder geconstateerd. In de winkel werd ook nog doodleuk gezegd dat als ik mn contract in de winkel had verlengd hij de telefoon wel had geruild maar nu kon hij behalve reparatie niks voor mij beteken. Hoe zuur is dit?
De klantenservice van T Mobile alleen maar jonge grietjes die geen beslissingen mogen nemen (en zich dus volledig aan de regeltjes houden)stuurde me ook van het kastje naar de muur. Gevolg ik ben gisteren de telefoon maar naar Ivizi gaan brengen voor reparatie maar ik ben gewoon ontzettend kwaad dat ik dadelijk een gerepareerde telefoon heb terwijl de verlenging pas in april in gaat! Niemand zou op zo’n kort tijdsbestek een gerepareerde telefoon willen.

Als T Mobile enige vorm van coulance aanbiedt ten opzichte van een trouwe jarenlange klant In mijn geval de telefoon omruilen. (dan vraag ik hem terug bij Ivizi)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sydney1208