Klacht: Kapotte bril terug

op 19 augustus 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Gisteren ben ik langs de Specsavers (filiaal Arnhem) geweest voor het bijstellen van mijn bril (die ook afkomstig was van de Specsavers). Omdat één pootje een beetje verbogen was, werd de bril doorgestuurd naar een van de collega’s. Aangezien de betreffende collega net pauze had duurde het een halfuurtje langer, wat eigenlijk geen probleem was. Na een halfuur kon ik mijn bril weer ophalen en was deze goed bijgesteld. De medewerker keek nog even of deze goed zat en ik kon weer gaan. Even later zag ik een deuk van een gesmolten plek in de bril en moest ik weer terug naar de winkel. Dit maal werd ik geholpen door een andere medewerker. De eerste medewerker die mij had geholpen zag mij zeker zitten, maar negeerde mijn aanwezigheid. De andere medewerker had begrip voor het probleem maar zijn oplossing was minimaal. Hij gaf als optie een alternatieve bril waar mijn glazen ook in zouden passen, aangezien dit niet mijn smaak was heb ik dit aanbod afgewezen. Verder kon de medewerker mij slechts een tijdsgebonden waardebon aanbieden en de opmerking “geluk bij een ongeluk”. Even later toen ik thuis kwam zag ik ook nog eens dat één van de glazen van de kant waar het gesmolten stukje aan zat nu uitpuilt. Het vervelende is ook dat ik nu drie weken op vakantie ben, iets waar Specsavers echter niets aan kan doen, maar wat de situatie wel extra vervelen maakt. Bedankt Specsavers!

Een nieuwe of dezelfde bril gemaakt op de kosten van specsavers.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zaida