Klacht: Kapotte bril

op 22 april 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren(22 april) ben ik naar Specsavers gegaan om de bril van mijn zoon te maken. Het enige wat er mis was met de bril was dat de schroef los zat(Als u een foto wilt zien stuur dan een mail nar melballoute@hotmail.com, omdat de foto vanwege grootte niet verstuurd kan worden).Toen ik daar aangekomen was, had ik de bril gegeven aan een meneer. Die meneer nam de bril mee naar achter en heeft daar de schroef erin gezet, maar de bovenkant vanwaar de schroef zat kapot gemaakt. Toen hij klaar was kwam hij naar mij toe en vroeg direct of ik een hoesje had van de bril. Ik antwoordde ja en hij vroeg of ik het hoesje wilde geven. Ik gaf het hoesje en zonder dat hij me de bril liet zien zette hij de bril in het hoesje en gaf die aan mij.
Ik heb de bril thuis uit het hoesje gehaald en zag dat de bovenkant vanwaar de schroef zat kapot was. Ik ben diezelfde dag in de avond naar Specsavers gegaan en ik heb een mevrouw uitgelegd wat er aan de hand was en zijn stuurde mij naar de desbetreffende man.
Ik heb tegen de man gezegd dat hij de bril aan mij heeft gegeven, dat ik naar huis ben gegaan en daar heb gezien dat de bril kapot is.
De man zei dat de bril al zo was voordat ik het naar hem bracht.
Ik herhaalde dat het niet zo was en dat die man de bril kapot heeft gemaakt, waarop de man antwoordde dat ze al zo waren.
Ik vroeg of ik de baas kon spreken en hij zei dat de baas op vakantie is voor 2 weken.
Vervolgens zei hij dat als ik de bril wil laten maken dat ik dan 40 euro moet betalen. Wat ik niet begrijp is dat het zijn schuld is en dat ik 40 euro moet betalen. Dit slaat nergens op!

Gewenste Oplossing:

Ik ben een klant van jullie, Ik heb al in totaal 6 paren brillen gekocht en ben al 2 jaar klant.
Ik ben pas tevreden als Specsavers de bril van mijn zoon maakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 02 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u, via nl.service@specsavers.com.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed1