Klacht: Kapotte Adidas Tubula

Noa4hout op 20 november 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Ik heb 4 maanden geleden Adidas Tubula gekocht in Zwolle bij de Footlocker, ik heb ze ongeveer 2 maandjes gedragen in totaal. Voorin de schoen zit al een aardig groot gat, ik ben bij de winkel geweest en deze heeft me vermeld om een melding bij Adidas zelf te maken omdat het geen fabrieksfout is volgens hun dus ze mijn geld/deel van mijn geld niet terug wouden geven. Ik vind dit erg asociaal, want ik vind dat als je €100,- voor schoenen betaald dat je er wel een jaartje mee kan lopen.

Ik ben tevreden als ik minimaal de helft van mijn geld terug krijg aangezien ik er maar 2 maandjes gebruik van heb gemaakt en het de schuld is van de kwaliteit van de schoen en niet door te grote voeten/teennagels want er is mij verteld dat ik niet een maat groter moest nemen omdat de schoen anders te groot zou worden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door