Klacht: Kapote televisie

op 05 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Geachte,

vanaf december 2016 heb ik bij uw firma aan gegeven dat het beeld van onze Samsung tv regelmatig uit valt er is in januari 2017 een monteur geweest deze is 3 minuten binnen geweest het lag aan de HDMI kabels zei hij .ik heb deze vervangen maar het probleem was niet opgelost weer gebeld met uw firma weer een monteur geweest deze heeft het moederbord vervangen de televisie is 140 dus hangt aan de muur deze monteur wou de muurbeugel weer op de televisie schroeven maar draaide een schroef dol ik moest maar even een nieuwe schroef halen hij had geen tijd om daar op te wachten en weg was hij daar zaten wij met een televisie die op de bank lag en niet meer aan de muur hing uiteindelijk zelf opgelost televisie deed het weer maar half maart 2017 kwamen de klachten terug weer belt met u firma de televisie zat nog een dag in de garantie maar het kwam allemaal goed er zou weer een monteur langs komen ik werd gebeld door het reparatie bedrijf ze meneer zei tegen mij dat het absoluut niet aan de televisie kon liggen ik moest het zelf maar uitzoeken weer gebeld met uw firma zou terug gebeld worden dan zou er iemand mee kunnen kijken in de televisie dit is ook gebeurd deze meneer constateerde dat er problemen waren met de HDMI poorten hij heeft ze gereset mocht het probleem nog voor doen moet ik bellen dan zou er naar een oplossing gezocht worden of wel een omruiling procedure starten of wel een deel van het aankoop bedrag terug storten dit is mij door deze meneer twee keer toe gezegd in de middag kwamen de problemen terug ik heb weer gebeld met uw firma deze meneer was niet blij met mij en ik niet met hem dit kon nooit zo afgesproken zij er zou op nieuw een monteur komen maar nu waren de kosten voor mij terwijl gebleken is dat het probleem aan de HDMI uitgangen ligt ik ben daar niet mee akkoord gegaan zijn en zo ging het nog even verder uit eindelijk heeft ook deze meneer mij toegezegd dat er een omruil procedure op gang gezet werd zou worden terug gebeld
na een week zelf maar weer contact op genomen met uw firma zou morgen vandaag dus 04-05-2017 teruggebeld worden niet gebeurd dus ik begin van de avond contact gezocht met uw firma deze meneer was zeer onredelijk hij haalde zelfs de dode herdenking erbij ik was zelf heel boos maar heb hem niet beledigd deze meneer gooide de telefoon op de haak er fijn om zo met je klanten om te gaan heb toen weer contact gezocht met uw firma deze meer stond me vriendelijk te woord maar vertelde dat er helemaal geen omruil procedure was gestart en dit zou ook niet gebeuren ik dacht dat ik gek werd er ik zou een e-mail van zijn collega krijgen met tekst en uitleg deze niet gehad er word aan mij als klant van alles belooft door uw medewerkers maar er wordt helemaal niets waar gemaakt nogmaals we hebben een 140 cm Samsung televisie aan de muur hangen die het niet doet we kijken nu al anderhalve week naar een 80 cm beeld kan u vertellen niet fijn al uw gesprekken met de klant worden toch opgenomen dan kunt u dus ook terug luisteren dat ik hier niet zit te liegen wat mij allemaal is toe gezegd door uw medewerkers ik hoop dat u deze klacht serieus neemt en de klacht niet zo in de prullenbak gooit want zo gaat met klanten om en dat we tot een tevreden oplossing kunnen komen met vriendelijke groet, M.B van Spankeren

Dat u medewerkers doen wat ze toe zeggen
dus een omruil procedure starten zou dan een nieuwe televisie aan geboden krijgen met een klein bedrag bijbetaling dat is een van de dingen die mij als klant door uw medewerkers is toe gezegd

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.B van Spankeren