Klacht: kapot tv samsung

op 01 juni 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kapotte tv scherm kapot en vervolgens geen gerantie om dat hun vinden dat het eigen schuld is wat heeft die 2 jaar gerantie dan voor nut is die voor jan joker

Gewenste Oplossing:

pas as me tv kosteloos gemaakt word of er een goeie oplossing komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

BCC

Heeft op 20 juni 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ehvstream,

Vervelend dat de televisie een defect heeft en nu niet kan worden gebruikt.

Ik ben de reparatie melding nagegaan en zie dat begin juni 2017 onder case nummer 9151964 inderdaad melding is gemaakt van een storing met als omschrijving “per ongeluk tegen scherm aan gestoten waardoor scherm scheurde”.

Dit valt onder zogenaamde gebruikersfout/schade door externe invloed en kan om die reden niet kosteloos onder garantie worden hersteld. Hierover ben je geïnformeerd.

Voor de meest recente scherpe aanbiedingen en Every Day Low Pricing verwijs ik je naar www.bcc.nl of ben je welkom in de winkels van BCC.

Ik hoop dat je een mooie nieuwe televisie weet te vinden.

Met vriendelijke groet, / Best regards,

Sander
Team Customer Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 20 juni 2017 om 17:16 geantwoord

vind dit nergens op slaan dat jullie zo met gerantie voorwaarde om gaan echt weten jullie niet de stand van zaken en vind dit echter nergens op slaan

Alle klachten die gemeld zijn door ehvstream