Klacht: Kapot toestel gekregen

op 25 juli 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Iphone 6+ is opgehaald en vervangen door Dynasure. Het vervangende toestel heeft vanaf het begin mankementen. Het beeld flikkerde en toestel bleef vaker hangen. Na een aantal dagen opgestuurd voor garantie. Bij de garantie wordt er gezegd dat het toestel verbogen is en dit niet onder garantie valt. Het toestel is echter net 4 dagen oud. Dynasure gebeld en dynasure zegt neits te kunnen doen omdat de garantie een andere afdeling is. Toestel hebben we moeten terug kopen voor 36 euro dit waren zogenaamde onderzoeks kosten. Nu is het toestel terug en hebben we een nieuwe claim ingediend waarvan dynasure zegt niet te willen behandelen omdat niemand weet wat de oorzaak is. We hebben dus 2 jaar lang premie betaald 1* 65 Euro voor een defect toestel en 36 Euro onderzoekskosten. En we hebben nu helemaal niets. De service van dynasure is werkelijk benedemaats.

Wij willen en toestel dat functioneerd of de gemaakte kosten terug.
Gemaakt kosten zijn 24 maanden 13.95 = 334.80 +36,30+65= 436,10

En we willen netjes geholpen worden en niet van het kastje naar de muur gestuurd worden.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VRVDL