Klacht: Kapot toestel gekregen

op 25 juli 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iphone 6+ is opgehaald en vervangen door Dynasure. Het vervangende toestel heeft vanaf het begin mankementen. Het beeld flikkerde en toestel bleef vaker hangen. Na een aantal dagen opgestuurd voor garantie. Bij de garantie wordt er gezegd dat het toestel verbogen is en dit niet onder garantie valt. Het toestel is echter net 4 dagen oud. Dynasure gebeld en dynasure zegt neits te kunnen doen omdat de garantie een andere afdeling is. Toestel hebben we moeten terug kopen voor 36 euro dit waren zogenaamde onderzoeks kosten. Nu is het toestel terug en hebben we een nieuwe claim ingediend waarvan dynasure zegt niet te willen behandelen omdat niemand weet wat de oorzaak is. We hebben dus 2 jaar lang premie betaald 1* 65 Euro voor een defect toestel en 36 Euro onderzoekskosten. En we hebben nu helemaal niets. De service van dynasure is werkelijk benedemaats.

Gewenste Oplossing:

Wij willen en toestel dat functioneerd of de gemaakte kosten terug.
Gemaakt kosten zijn 24 maanden 13.95 = 334.80 +36,30+65= 436,10

En we willen netjes geholpen worden en niet van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 27 september 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Roberts - Van der Linden,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben geen notificatie gehad van uw klacht en om die reden beantwoorden wij dit nu pas. Uw klacht zal worden voorgelegd aan onze klachtenafdeling. Zij zullen dit verder voor u afhandelen, voor meer informatie verwijzen wij u dan ook naar de klachtenafdeling.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door VRVDL