Klacht: kapot scheer apperaat na 1x gebruikt

op 22 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb bij Bol een Braun scheer apperaat gekocht, was na 1x kapot, Bol gemailt die me doorsturen naar bedrijfje in helmond die willen de klacht niet aannemen omdat ik geen orginele verpakking meer heb.Ik heb wel bewijs van aankoop

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en doe nooit meer zaken met Bol ben gewoon afgezet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jannes sebastiaan