Klacht: Kapot modem geleverd.

op 27 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het blijkt dat er bij het omzetten naar glasvezel door Tele2 een kapotte router is geleverd. Dat heeft mij drie dagen ergernis en geen verbinding met de telefoon, pc en televisie opgeleverd. Uiteindelijk zijn er 3(!) monteurs van Tele2 mee bezig geweest en is er 2x een storingsmonteur van de KPN op bezoek geweest. Daarnaast heb ik kosten moeten maken op mijn prepaid telefoon, omdat de vaste telefoon niet werkte.
Pas nadat er een goed werkende router is geleverd waren de problemen direct voorbij.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor mijn prepaid beltegoed(€10,00) en eenmalige compensatie op mijn producten van Tele2.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronaldcouvreur@tele2.nl