Klacht: Het maar niet uitkering van Airmiles die je spaart dmv enquetes

juanj1978 op 02 juli 2023 over Kantar in de categorie Algemeen

Ik heb al een paar jaar het probleem, dat ik hemel en aarde moet bewegen om airmiles uitgekeerd te krijgen, die je verdient door het invullen van Enquetes van TNS NIPO.

Er staat in de FAQ dat ze elke maand op de laatste donderdag van de maand de airmiles uitkering zouden doen. Echter elk jaar is er wel een moment dat je maanden geen airmiles krijgt, terwijl er wel maandelijks enquetes gedaan worden.

Ze zijn telefonisch niet te bereiken, en als je een ticket inschiet krijg je loze beloftes.
Ook mailen naar personen, levert bijna geen reactie op.
Er volgt geen reactie, of er word gezegd dat je bij de verkeerde bent.

Als ze geen airmiles willen uitkeren als vergoeding, dan moeten ze er mee stoppen, en aangeven dat je aan TNS kan meedoen, maar zonder een vergoeding te krijgen.

Eind april heb ik nu voor het laatst mijn punten uitgekeerd gekregen, ik heb nu recht op ruim 2000 airmiles

Het fatsoenlijk reageren, en de beloftes nakomen.
Ik begrijp niet dat het uitkeren zo lang moet duren.

Bij meerdere Airmiles partners worden gespaarde airmiles dezelfde dag nog bijgeschreven (bv AH/Essent)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht juanj1978

8 maanden geleden - De klacht verschijnt niet op jullie website kunnen jullie dat oplossen? Ik zie deze ook niet in mijn profiel

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kantar

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kantar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juanj1978