Klacht: kan oplossing telepuzzel niet doorgeven

op 26 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

ik wil graag de eindoplossing van de telepuzzel doorgeven en 1,70 overmaken om mee te doen voor de hoofdprijs maar kan het nergens op de site doorgeven.
kunt u mij doorgeven hoe het werkt?
b.v. dank.

als u mij een link doorgeeft waarop ik de oplossing kan invullen en het bedrag kan overmaken om mee te doen met de wedstrijd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 mei 2016 om 09:13 geantwoord

Geachte mevrouw Van Ginkel,

Bedankt voor uw bericht waarin u vraagt om een wijze waarop u de oplossing van de Telepuzzel kunt doorgeven.

U kunt de oplossing doorgeven via: 0909-8332. De betaling vindt plaats door 0,80 cent per minuut te betalen.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

ER- De Telegraaf

Heeft op 27 mei 2016 om 10:58 geantwoord

het moest mogelijk zijn de oplossing op de site door te geven, dit onder het overmaken van 1,70 euro.
ik moest nu door uw geboden oplossing 3,40 minuten bellen x 0,80 cent. dit is dus veel duurder. het is fijn dat u mij snel een mogelijkheid bood om met de telepuzzel mee te doen maar jammer dat dit een duurdere manier is dan normaal wordt aangeboden.
ook is het bandje wat ik te horen kreeg, vol met krakende geluiden en afwisselend hard en zacht waardoor je steeds bang bent dat de lijn wegvalt en je niets kunt doorgeven.

Alle klachten die gemeld zijn door cars1999