Klacht: Kan op zaterdag niet meer terecht voor mijn gehoorapparaten !!

op 12 maart 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Goedendag,ik ben bij Specsavers gekomen omdat ze een aanbieding hadden voor gehoorapparaten,en dat ik altijd op zaterdag terecht kan als ik klachten of als ze bijgesteld moeten worden daar heen kan (omdat ik van maandag tot vrijdag in het buitenland ben) nu is dat dus niet meer het geval!! En nu!? Dit is in Lisse,en daar woon ik ook! Ben hier niet blij mee want ik zat bij iemand die wel graag op zaterdag de tijd heeft voor mensen zoals ik,en dat is in een ander dorp! Ik heb me toch over laten halen om bij Specsavers mijn gehoortoestellen daar nieuw te bestellen en de service zou ook op zaterdag gedaan worden,paar x op zaterdag geweest en nu niet meer!! Ik vind dit heel jammer en ga weer terug waar ik hier voor zat,en die nog wel de moeite nemen voor mensen met een beroep zo als ik! Het was volgens mij gewoon verkopers praatjes om je binnen te loodsen,en wat verkopen aan je en daarna zoek je het maar uit!!

Als ik weer gewoon op zaterdag af en toe een afspraak zou kunnen maken!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:39 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Het is on niet helemaal duidelijk of uw klacht inmiddels is opgelost door de winkel. Wij vernemen het graag via nl.service@specsavers.com als wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap Stoffer