Klacht: Kan nieuwe simkaart van nieuw abonnement niet activeren

op 18 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf eind maart ben ik bezig een nieuw abonnement met toestel af te sluiten. Na dagelijks bellen en vier weken wachten eindelijk het nieuwe toestel ontvangen.
De bijbehorende simkaart kan ik niet via internet activeren, hij staat er nog niet in. Ondanks herhaaldelijke beloftes geen resultaat, dus geen gebruik nieuw toestel etc.

Gewenste Oplossing:

Als alles werkt waarvoor is betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alicia22