Klacht: Kan niet online bestellen met giftcard

op 17 september 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 weken probeer ik, met mijn giftcard 3 items te bestellen op de app van h&m, maar het blijft steeds hangen op ‘even geduld aub’ ik heb al meerdere keren met iemand van de klanten service op twitter. Steeds word er gezegd ‘er word gewerkt naar een oplossing’ ik word er eigenlijk een beetje ‘gek’ van ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de items bestelt heb en een track and trace code heb dat de bestelling onderweg is zodat ik zeker weet dat het aankomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irisboeve