Mijn Klacht:
Word al 2 jaar zeer triest aan het lijntje gehouden en verwaarloosd door albert heijn en word meegetrokken in zeer misplaatste spelletjes van verzekeraars en zelfs ook nog een huisarts die mijn datums en diagnoses verdraaid om zichzelf in te dekken. Ik heb postraumatische klachten in mijn enkel wat inhoudt dat mijn hele been verkeerd staat en mijn zenuwen verkeerd reageren door de val enkel plus vocht en trauma overal in enkel uitslag mrikamer en orthopeed en fysio. En de medische advies zegt ja is geen breuk of scheur dus is niks aan de hand. Het feit is dat een zenuwenprobleem vele malen erger is dan een breuk of scheur want dit gaat hoogstwaarschijnlijk niet meer weg. Ik moet zeker nog 1,5 herstellen en kan al 2 jaar bijna niet lopen. Het doel is nog 4 maanden herstellen leren lopen en als dat lukt dan word het doel werken en sporten volgends behandeld fysio en orthopeed. En het medische advies van albert heijn is dat ik niks heb en ze willen me afkopen met een mimimunloon zonder schade niks van 1200 euro van 4 juni 2017 tot 4 juni 2019 dat is hun eindbod min de bijstand die ik een jaar lang kreeg van 10000 euro dus een zeer laag bedrag. Wat natuurlijk schandalig is als ik niet kan werken en sporten en lopen 3 jaar lang en mijn verlies door ziekenhuisopnames en niet kunnen werken en sporten zeker boven de 100000 euro ligt. En het is nog hoogstwaarschijnlijk blijvend ook!! Volgends de artsen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben verstrikt in verzekeringspelletjes en medische advieseurs die in de zakken van albert heijn verzekeraarbehandelaars zitten. Ik geef al maanden aan dat ik er redelijk en billijk uit wil komen met albert heijn. Maar mijn hele letsel word continu genegeerd en tegengegaan ondanks dat alles zwart op wit duidelijk is. Ik verwacht van albert heijn dat ze mijn zaak serieus nemen en dan zullen ze zeer veel schrikbarende fouten zien en mij een normaal voorstel geven want hier worden mensen door kapot gemaakt.

