Klacht: Kan niet inloggen op mijn H&M account

op 30 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Sinds begin juni kan ik ineens niet meer inloggen op mij H&M account.
Heb meerdere malen wachtwoord resetten gedaan. Maar ik krijg telkens geen mail binnen om mijn wachtwoord te resetten.
Heb meerdere malen contact met de klantenservice genomen via mail maar krijg telkens dit terug:

Bedankt voor het mailen naar de H&M klantenservice!

We ondervinden momenteel een technische storing in onze webshop. Hierdoor is het drukker dan normaal bij onze klantenservice, en is de wachttijd op een reactie langer dan je van ons gewend bent. We staan iedereen zo snel mogelijk te woord en streven ernaar om zo snel mogelijk op ieder bericht te reageren.

Voor een snellere reactie kun je ons bellen op 0900-1988. (let wel: ook hier is de wachttijd langer dan normaal)

Hebben meerdere mensen problemen met inloggen door de storing? Heeft het zin om 20 minuten lang een 0900 te bellen over een wachtwoord reset? Zucht.

Ik wil zo snel mogelijk een mail binnen krijgen met een wachtwoord reset zodat ik weer toegang heb tot mijn account en gegevens.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door denisedenisedenised