Klacht: kan niet inloggen ben mijn wachtwoord kwijt

op 03 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 03 juli 2016 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Folkers,

Vervelend dat u niet kunt inloggen. Ik zie dat u nog bekend bent met een oud e-mailadres. Naar aanleiding van uw bericht heb ik uw e-mailadres gewijzigd naar het door u genoemde e-mailadres. Wanneer u nu een nieuw wachtwoord opvraagt krijgt u van ons een e-mail waar u uw wachtwoord opnieuw mee kunt instellen.

Vriendelijke groet,

Evita Bruin
Klantenservice Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door willy15