Klacht: kan niet inloggen ben mijn wachtwoord kwijt

op 03 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 03 juli 2016 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Folkers,

Vervelend dat u niet kunt inloggen. Ik zie dat u nog bekend bent met een oud e-mailadres. Naar aanleiding van uw bericht heb ik uw e-mailadres gewijzigd naar het door u genoemde e-mailadres. Wanneer u nu een nieuw wachtwoord opvraagt krijgt u van ons een e-mail waar u uw wachtwoord opnieuw mee kunt instellen.

Vriendelijke groet,

Evita Bruin
Klantenservice Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door willy15