Klacht: Kan niet in account

op 04 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb enige malen besteld ook tijdens uitverkoop dat ging eerste maanden prima.
Na retouren in maart gaat het helaas goed mis.
kreeg hoog bedrag van ruim 200 euro betalen terwijl er kleding retour was. Dus besloot het bedrag op te splitsen. Betaalde in twee mnd achter een volgens 100 euro. Maand erop bleek eerste betaling niet van totaal bedrag zijn afgehaald en moest ruim 300 euro betalen.Tweede overboeking gedaan in de verwachting dat geretourneerde spullen reeds waren afgetrokken van bedrag.
Had een maandrekening lopen waarin ik vermoedt dat het mis is gegaan met drukte en retourneren producten

Maar kan nu niet in account komen, dus helemaal niets boeken of overzien.
Bellen naar klantenservice lukt niet omdat je voortdurend in de wacht staat.

Een familielid van mij kan momenteel ook niet in haar account ; krijgt aanmaningen na herhaaldelijke gesprekken blijkt dat ze zelfs geld terug moet krijgen
Maar heeft onlangs weeer aanmaning binnen.

Erg vervelend allemaal zo want je voelt je een wanbetaler.

Gewenste Oplossing:

Rekening overzicht kunnen zien en snel in mijn account kunnen gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr loman