Klacht: Kan niet betalen

op 30 maart 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets besteld en gekozen voor geld overboeking. Hier stond bij de gegevens dat je geen iban nodig hebt. Dus na de bestelling wilde ik betalen, maar natuurlijk heb je wel een iban nodig. Nergens te vinden en de hulp pagina laat allemaal opties zien die ik niet kan aanklikken en nergens staat een emailadres of telefoonnummer. Om gek van te worden..

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn order kan cancelen of betalen zonder extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevouw Wester,

We hebben deze klacht op 16 maart in behandeling genomen en op 17 maart contact met de klant opgenomen via ons platform en opgelost naar wens voor de klant.

Mocht er nog verder problemen zijn dan klant de klant contact opnemen via zijn account:

voor lightinthebox.com

https://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

voor miniinthebox.com

https://www.miniinthebox.com/nl/knowledge-base/c1258/a2787.html

Met vriendelijke groet
De Klantenservice van

Light in the Box

Alle klachten die gemeld zijn door Tessawester