Klacht: Kan niet bellen na activatie

op 12 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Zaterdag het06 nummer geactiveerd.Zal binnende 24hour inbedrijf gaan maar niets is waar vele keren gebeld a35 cent p/m en krreeg als antwoord u gsm een paar keer op een dag aan enuit te zetten .Maar nog steeds geen en het is al dinsdag avond. Heb verschilden malen emails gestuurt maar daar krijg ik geen antwoord op. Morgen is de laaste dag dat ik op hun ontvanst wacht. Is er no geen beriek dan verbreek ik het contract met Simpel.En dat heb ik ook in mijn laaste email aan Simpel aan gegeven.SIMPEL toch.
Mvg Wilfried Tieleman

De klanten te tevreden houden.
Het peroneel beter trainen
Hun beloofte houden
En een veel betere commucatie naar de klanten toe en hun telefoons en emails beantwoorden
DIT IS TOCH SIMPEl vooSimpel

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sterrenjager