Klacht: kan niet annuleren omdat ik geen wachtwoord gemaild krijg

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een product gekocht maar kwam daarna erachter dat het niet de juiste is. ik probeer in mijn account te komen om het product te annuleren. hij heeft het mailadres van de paypall gepakt maar ik krijg geen wachtwoord herstelmail en ik kan gaan nieuw account aanmaken daarop omdat hij dat aangeeft dat er al een account is.

Gewenste Oplossing:

het gaat om de kraan die gekocht is op [email protected]
Deze moet geannuleerd worden en het geld moet teruggestort worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]