Klacht: kan niet achter af betalen meer

op 12 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 12 september 2018 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ellay,

Wat jammer dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen met de betaalmethode Klarna achteraf betalen.

Wanneer je ons via hello@klarna.nl informeert over het gebruikte e-mailadres, je geboortedatum, de webwinkel en het bedrag kijken wij natuurlijk graag voor je na waarom het niet lukte.

Alvast bedankt!

Een fijne dag gewenst.

Groet, Marleen

Heeft op 12 september 2018 om 17:35 geantwoord

het bovenste is een standaart mailtje voor elke klacht die tegen klarna is echt slecht

Alle klachten die gemeld zijn door ellay