Klacht: kan iets wat ik gisteren gekocht heb niet terubrengen

op 19 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een flesje nagellak gekocht voor mijn vrouw, blauw, wat bij thuiskomst blank had moeten zijn.
dus ik de volgende dag terug om het te ruilen.
maar dat ging niet omdat er hygiene regels schijnen te zijn, en omdat het product ongeseald aan mij verkocht was.

Gewenste Oplossing:

alle producten die de hema verkoopt behoren dus geseald te zijn, zodat het normaal geretouneerd kan worden bij een foutieve aankoop.
dus; alles uit het schap en sealen maar.
en aangezien mijn tijd ook geld is eis ik 250,- van de hema.
die 250,- is ook gelijk voor het afblaffen door de verkoopster .

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen baars