Klacht: Kan geen facturen inzien voor bedragen die afgeschreven worden

op 13 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik schrijf deze klacht namens mijn moeder (82 jaar):

Sinds eind maart 2016 meende ik geen vast bellen abo meer te hebben bij Tele 2 en sinds die tijd kan ik ook geen facturen meer via Mijn Tele2 inzien. Toch wordt er tot op de dag van vandaag geld van mijn rekening afgeschreven tgv Tele 2 . Ik wil graag de facturen zien die ten grondslag liggen aan de afschrijvingen. Tele 2 kan mij daarmee niet helpen. Inmiddels conversatie via Facebook Messenger, iets anders werkt niet maar ook hier wordt inmiddels niet meer gereageerd.”

Gewenste Oplossing:

Ik wiil de facturen zien op basis waarvan geld wordt afgescchreven van de rekening van mijn moeder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Alf Vermeulen

8 maanden geleden - Is er iets met deze klacht gebeurd?

Alle klachten die gemeld zijn door Alf Vermeulen