Klacht: Kan geen dispute openen omdat verkoper de delivery time blijft verlengen!

Gromek69 op 10 december 2019 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een bestelling gedaan, en deze is tot op heden nog niet aangekomen. Ik heb al drie weken langer gewacht, maar nog steeds niets! De verkoper wil dat ik wacht, en wacht, en wacht, en will geen refund geven. Hij heeft, nu ik met een dispute gedreigd heb, de delivery time verlengd met 50 dagen! Het is daardoor dus onmogelijk voor mij om een dispute te openen. De help center functie van AE bied totaal geen oplossing, omdat deze kijkt naar die extended delivery time. Ook kun je verder geen contact met AE krijgen, blijkbaar ook niet meer met een chat functie. Ik voel mij gewoon gechanteerd door de verkoper die gewoon niet wil toegeven. Inmiddels verkoopt hij het artikel ook niet meer. Ik voel mij opgelicht!!!

Ik wil een volledige refund van €1.70,- Geen hoog bedrag, en het is nu een principe kwestie geworden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gromek69