Klacht: kan geen code invullen

op 24 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan nergens vinden waar ik mijn code in kan vullen zit hier met 12 kaartjes nog poging te wagen lukt niet, help !!!!!

Gewenste Oplossing:

als ik mijn code kan invullen zodat ik zie of ik wat gewonnen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 juli 2017 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

U kunt uw codes invullen op het webadres: https://75jaar.dirk.nl/

Deze typt u in in de browserbalk en dus niet via de zoekbalk van Google. Dan moet het vast wel lukken. Succes met uw deelname mevrouw Schroef.

Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

U kunt uw codes invullen op het webadres: https://75jaar.dirk.nl/

Deze typt u in in de browserbalk en dus niet via de zoekbalk van Google. Dan moet het vast wel lukken. Succes met uw deelname mevrouw Schroef.

Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ria.schroef@kpnmail.nl