Klacht: kan code niet verzilveren

op 25 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 mei 2016 om 08:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wolf,

Dank u wel voor uw bericht, erg leuk dat u mee gaat lezen met de Prive. Wij hebben uw gegevens erbij gepakt en zien dat het inmiddels geactiveerd is! 1 juni 2016 gaat uw abonnement in. Wij wensen u hier enorm veel leesplezier van. Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

RC - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Ina Kunst Wolf