Klacht: Geen klachtafhandeling

E. Hendrikx op 29 mei 2024 over Kamera Express in de categorie Electronica - Camera's

Kamera – Express weigert mij 10 gratis fotoafdrukken te geven voor mijn bestelling van 26 maart. Het is inmiddels 28 mei, hun laatste reactie hierop na aanleiding van een telefoongesprek van meer dan 10 minuten hierover, met de belofte dat ik hierover zo snel mogelijk teruggebeld zou worden, is nihil. Niets, geen reactie. Ook niet op de zoveelste mail die ik diezelfde dag nog heb gestuurd. Ik heb voor meer dan 400,- aan fotospullen bij Kamera – Express gekocht en ze kunnen deze klacht niet afhandelen. Ik baal ontzettend van de tijd en moeite die dit me kost.

Sorry heb ik al heel vaak gehoord van de klantenservicemedewerkers dus dat zegt me totaal niets meer. Ik wil dat ze dit oplossen zonder dat ik er nog een mail of telefoontje aan hoef te besteden. Wat ik ook op z\'n plaats vind is een vergoeding voor materiaal van ten minste 50 euro. Zij hadden mij in de eerste maand al tegemoet moeten komen zonder verder dralen. Ik begrijp niet dat je voor zoiets onbenulligs zo met je klanten omgaat.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kamera Express

Reactie van de melder van de klacht E. Hendrikx

3 weken geleden - Niet te geloven deze behandeling. Ze hebben van een hele eenvoudige situatie een drama gemaakt.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kamera Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Hendrikx