Klacht: Kamer nog niet klaar, vroeg laten vliegen

op 06 augustus 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

We zijn vanmorgen om 0830 geland op Malaga , het is 13.36 u we mogen nog niet onze kamer fuengirola ligt hier 20 min vandaan de kinderen zijn helemaal gebroken ze zijn al vanaf 0200 u op

Als jullie me later hadden laten vliegen , sunweb weet vantevoren waar ik naar toe ging hoe laat ik land en Waneer je kan inchecken in kamer,

Ik vind dit heel erg , kinderen liggen hier in lobby te slapen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 06 augustus 2016 om 15:14 geantwoord

Beste meneer Rambharos,

Zojuist hebben wij u geprobeerd te bellen, jammer genoeg hebben we u niet kunnen bereiken.

Wat vervelend dat u uw aankomst in Fuengirola zo negatief ervaart. Graag geef ik u hier wat meer uitleg over.

Het is gebruikelijk dat u aan het eind van de middag pas de kamer in kunt, hoe vervelend dat ook is en hoe vroeg u ook al bent aangekomen. Soms komt het voor dat de kamer al klaar is bij aankomst. In dit geval was dat dus niet zo, maar de hotelier is dit ook niet verplicht.

Wij kunnen daar helaas niets aan veranderen. Dit alles staat ook duidelijk in onze voorwaarden en in de reisinformatie die bij de tickets en vouchers zit.

Namens Sunweb wens ik u een fijne vakantie toe in Fuengirola!

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Radjezzz