Klacht: Frauduleus handelen en niet conformeren Bovag garantie

[email protected] op 28 januari 2019 over Kalfsbeek BMW in de categorie Autodealers

In Oktober 2018 een storing aan het onderstel van een 6 Serie GC XD BMW laten verhelpen door BMW Kalfsbeek met als contactpersoon Patrick Reijsen. Vervolgens na 1 week zelfde probleem met het onderstel geconstateerd en verzocht om een coulanceregeling. Er is een tweede diagnose geweest, waarbij BMW Kalfsbeek aangaf geen storingen op het moment van diagnosticeren aantrof. De eerste reparatie heeft €1300,00 gekost en de tweede diagnose €100,00. Op dezelfde dag na tweede diagnose wederom dezelfde storing bij het voertuig door mij geconstateerd

De storing is niet verholpen en ik heb u gevraagd of de kosten van de diagnose door een derde (andere( partij door BMW Kalfsbeek worden gecrediteerd, aangezien conform de BOVAG garantie (BOVAG Zaaknummer ARE28158) u in de gelegenheid bent gesteld om de reparatie die door u is gedaan correct in tweede instantie te voltooien.

Indien u niet de reparatie wilt uitvoeren, hoewel u daar wel toe in staat bent gesteld in tweede instantie, wens ik de primaire factuur m.b.t. het onderstelgedeelte gecrediteerd te krijgen.

BMW Kalfsbeek heeft gereageerd op bovenstaande verzoeken als volgt: geen enkele vorm van coulance en geen creditering van gemaakte kosten door de consument. Tevens is o.g. geschoffeerd door uitlatingen van dhr. P. Reijssen en heeft BMW

oplossen probleem met onderstel
coulance toepassen
creditering gemaakte kosten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kalfsbeek BMW

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kalfsbeek BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door