Mijn Klacht:
De kaaskoekjes Vrij van Gluten zijn voor de derde keer op rij niet te eten. Dit ben ik niet gewend van het product. Ze lijken niet gaar en zijn niet bros maar hard ( net als de kaascrackers).
Gewenste Oplossing:
Als ze weer net zo lekker bros zijn als voorheen! Mooi product.

