Klacht: kaartjes nog niet geleverd, wat nu?

op 04 mei 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iemand advies.
Ik zit al in Barcelona. Drie dure kaartjes gekocht voor een wedstrijd. Kaartjes worden uiterlijk drie dagen van tevoren geleverd. Het is nu twee dagen en ik heb nog niets. De ‘hulp’-paginas op de site heb je niks aan en contact lijkt niet mogelijk.
Ik twijfel inmiddels ik ik snel nog maar elders kaarten moet zien te vinden.

Iemand advies wat te doen?

Gewenste Oplossing:

Als ik kaarten geleverd krijg, of op zijn minst de melding dat ze geleverd zullen worden (en wanneer)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pepijn.nicolas@me.com