Klacht: Kaartjes gekocht op dag dat er geen voorstelling is!!

op 02 september 2018 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Na 7 jaar wilden wij eindelijk weer een nachtje samen weg, we besloten naar Scheveningen te gaan en dan ’s avonds te genieten van de voorstelling van de Lion King. Nadat bleek dat er online geen kaarten meer beschikbaar waren op de officiële site waren we zo teleurgesteld dat ik toch verder wilde zoeken. Kwam ik op TopTicketshop uit en daar werden ze nog wel verkocht, wat waren wij blij! Kosten……dik de hoofdprijs maar we konden wel gaan. Dus snel bestellen en betalen voor ze weg waren. Daarna begon het te knagen……klopt dit wel. Dus het Afas theater gebeld…..en wat bleek……..er is die dag niet eens een voorstelling!!! Dus hoe kunnen er tickets verkocht worden, terwijl er geen voorstelling is???? Het hotel ed is al geboekt…….maar nu wel een avond zonder Lion King en wel ons geld weg…….

Wij willen ons geld terug gestort zien worden, hoe kan een bedrijf tickets verkopen terwijl ze niet bestaan??? Ons geloof is er niet meer in! Dus enige wat ze kunnen doen om ons tevreden te stellen is ons geld terug te geven!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J@smijnislief