Klacht: Kaartje bij verkeerde product plaatsen en niet meegeven voor die prijs

op 13 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Er zijn nu luchtverfris in de aan bieding 2 voor 4 euro het kaartje hing bij de air wick lucht verfrissen dus ik wou deze voor 2 voor 4 euro een jong gaf me gelijk een meisje niet en schreeuwde door de winkel van wie zijn deze je kan ook zeggen waar is deze mevrouw lekker klant vriendelijke bedrijfsleider erbij en die gaf haar gelijk toen werd ik boos ik kom er dagelijks en elke keer word er gevraagt mag ik in je boodschappen tas kijken maar onder de kinderwagens kijken ze niet ik voel me zo gediscrimineerd net of ik een dief ben nou dat ben ik niet ga zelfs nog terug als ik iets vergeten ben om af te rekenen ik vind het geen fijne winkel meer als word duurde goef koopespullen worden vervangen door flink wat duurde spullen en om dat ik benende woon staat mijn auto in de garage en zit mijn auto helemaal onder de krassen van de winkelwagens. Ik ben ook heel boos ik denk omdat dit voorval de zoveelste is dat ik maar de krant of kassa of radar gaat ik dacht dat klanten altijd koning is

Als ik die luchtverfris voir 2 voor 4 euro krijgt en een excuus van de bedrijfsleider en personeel

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Abybindy