Klacht: kaarten Rolling Stones

op 26 september 2017 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Op 10 mei 2017 hebben wij 2 kaarten voor de Rolling Stones op 30 september 2017 gekocht. Op 22 september j.l. ontvingen wij de kaarten. Tot onze grote verbazing zitten wij niet naast elkaar. Wij hebben meteen gebeld. De klantenservice kon niets voor ons doen. Ja er was een fout gemaakt, maar zij konden naar niets aan veranderen. Het enige wat zij konden aan bieden is een staanplaats. Aangezien ik met een brace en of stok loop is dat voor mij geen optie. we hadden bewust voor dit vak gekozen om te zitten. Voor hun wasde enige oplossing om een mail testuren naar de klanten service met het verzoek om te wijzigen.
We hebben meerdere keren een mail gestuurd met het verzoek om de plaatsen in vak 125 in rij 10 tussen plaats 19 en 32 allemaal 1 op te schuiven. (het is toch niet zo lastig denk ik om een nieuwe ticket aan te maken voor deze paar plaatsen en opnieuw te versturen) maar we krijgen geen antwoord.
Telefonisch blijven ze verwijzen dat het per mail moet.

Wanneer we keurig komende zaterdag bij de Rolling Stones naast elkaar kunnen zitten. Eerste rang. Het moet toch kunnen dat de mensen allemaal een plaats naar links of rechts opschuiven

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbeth Persoon en of Laurens de Winter